Az elektromos autók terjedésével felmerült egy probléma, amit a gyártóknak mindenképpen orvosolni kell. Ez pedig nem más, mint az elektromos autók hangtalansága. Meglepőnek tűnhet, ugyanis számos előnyük egyike pont a környezet zajszennyezésének mérséklésében áll. A brit Baleset Megelőzési Bizottság felmérése szerint az elektromos autók alacsony sebességnél nagyobb arányban okoznak balesetet, mint a többi autó. Ennek oka, hogyha lassan mennek, 20 km/óra sebesség alatt, alig adnak ki hangot, ami főként a vakok és gyengén látók számára rendkívül veszélyes a gyalogátkelőn való átkelés során. Ők ugyanis hang hiányában lelépnek az útra és szenvednek balesetet. A fent említett bizottság kutatásai alapján, a látásukban korlátozott járókelők közel 100%-nak problémát jelent az elektromos autók hangtalan közlekedése.
A problémára az lenne a megoldás, hogy az elektromos autókba kötelezően beépítenek egy olyan hangszórót, ami ún. fehér zajt bocsát ki akkor, amikor az autó 20 km/óra sebességnél lassabban közlekedik. Ez az utasok számára nem zavaró, viszont az autó környezetében közlekedők figyelmét felhívja az autó közeledtére. A 2019-ben újonnan eladott autókba már kötelező lesz beépíteni ezt a biztonsági funkciót.
A Nemzeti Sportközpontok (MNSK) által használt új e-Golfok is rövidesen fehér zajt fognak kibocsátani - de akárcsak a közlekedéshez, a "zajoláshoz" is elektromos töltőáram kell. Az e-Golfok töltését az MNSK saját infrastruktúrával oldja meg, telephelyükön 3 db MENNEKES Amtron töltőt installáltak.