A Nissan Leaf második generációja – folytatás…

A légellenállás javításán, a súly csökkentésén, a hatótáv és csomagtér megnövelésén túl új motort is kapott a második generációs Nissan Leaf.

Tehát kijelenthetjük, hogy a fejlesztők mindent megtettek annak érdekében, hogy az apróbb hibákat kijavítsák a 2010-ben kereskedésekbe kerülő Nissan Leaf-en és így hozzák meg a vásárlási kedvet még többek számára.

Az új generációs Leaf végsebessége 144 km/h, ami dinamikus vezetésélményt biztosít sofőrje számára. Ha a gyorsulásáról van szó, 11,5 mp alatt éri el a 100km/h sebességet, ami ugyancsak azt bizonyítja, hogy egy lendületes elektromos autóról van szó.



Előnyei között szerepel a csendesség, amit nem csak mi, hanem szomszédjaink is értékelni fognak. Ne aggódjunk, ha vezetés közben, 30 km/h alatti sebesség esetén, nyikorgó hangot hallunk, mert az nem az elektromos autó meghibásodását jelzi. Egy bármikor kikapcsolható hangjelzésről van szó, amely a gyalogosok védelmét szolgálja. Azért tervezték ezt az új funkciót a Nissan Leaf elektromos autókba, mert a modell túlságosan is halkra sikerült, és ezáltal közlekedés közben nehezebben észrevehetők a járókelők számára. Az esetleges balesetek kivédése érdekében beépített hanghatás viszont mindenkit figyelmeztet az elektromos autó érkezéséről.